تاثیر قرآن بر مولکول آب

بازدید: 1424 بازدید

یکتا گوهر واقعی در عالم خاک
انسان اگر همه عمرش را بدون یک لحظه درنگ در شکر نعمت آب به عبادت خالق بپردازد باز هم کافی نخواهد بود و دیگر هیچ ، فقط چند روز این مایع هستی بخش به جهان جاری نشود کافی است تا پایان زندگی آغاز شود ، و ما چه سهل انگارانه از کنار مهم ترین عامل حیاط بشری می گذریم بی آنکه قدرش را بدانم و شکرش را بخوانیم .
اما گیاهان مورد علاقه انجمن ما یعنی کاکتوس ها بخصوص انواع بیابانی قدر این نعمت خدا دادی را نسبت به دیگر گیاهان بخوبی می دانند و اگر در فصول ریزش باران قطره آبی گیر شان بیاید آنرا مشتاقانه در وجود خود ذخیره می کنند ، تا در مواقع بی آبی از وجود آب درون خود بهره مند شده و زندگی کنند .البته بدن انسانها هم قسمت اعظمش از آب است اما بنا به لطف پروردگار و خلق هوشمندانه انسان و منابع آبی فراوان در دسترس اشرف مخلوقات هر گز نیازی به ذخیره آب برای مدت طولانی در خود ندیده است .
اینکه آب برای وجود انسان و گیاه چقدر مهم است بر کسی پوشیده نیست ، اما آنچه هنوز اسرارش بر همگان آشکار نشده گواهی آب بر خلقت پروردگارش است که ما در این پست تصمیم گرفته ایم تا جدیدترین تحقیقات انجام شده در زمینه تا ثیرات محیط و کلام بر سلول های آب را برای تان شرح دهیم تا هنگام استفاده از آب برای مصارف خود و گیاه تان وارد عرصه جدیدی از ارتباط معنوی با خالق تان گردید.
و اما راز گواهی آب چیست ؟ برای آغاز این مبحث ابتدا نظر شما را به آیه شریفه ۴۴ سوره مبارکه اسراء جلب می کنم : ” آسمانهای هفتگانه وزمین وهرآنچه درآنهاست تسبیح اورامیگویند وهیچ چیزی نیست مگر آنکه تسبیح او میگویدولی شماتسبیح آنان را نمی فهمید اوست که بردبارو آمرزنده است ”
یک محقق ژاپنی با انتشار یافته‌های تحقیقات خود مدعی شد که مولکول‌های آب نسبت به مفاهیم انسانی تأثیرپذیرند.
نظریه این محقق ژاپنی که تاکنون از سوی مؤسسات علمی فیزیکی و زیست‌شناسی مورد تأیید قرار گرفته است، مبتنی بر بررسی نمونه‌های فراوانی از کریستال‌های منجمدشده آب و مقایسه آن با یکدیگر است.
پروفسور «ماسارو ایموتو» (Masaru Emoto) ‌که یافته‌های خود را با استفاده از حدود 10 هزار آزمایش جمع‌آوری نموده، در سه جلد کتاب ارائه کرده است و معتقد است که مفاهیم متافیزیکی محیط بر روی ترکیب مولکولی آب تأثیر می‌گذارد.
این دانشمند ژاپنی که فارغ‌التحصیل دانشگاه یوکوهاماست، دارای یک مؤسسه تحقیقاتی به نام SHM در ژاپن است که امور تحقیقاتی مربوط به کریستالیزه شدن آب را در آنجا انجام می‌دهد.او می‌گوید آب، پیام مهمی برای ما دارد:
آب به ما می‌گوید که نگاه عمیق‌تری به خودمان بیندازیم.
زمانی که با آیینه آب به تماشای خود می‌نشینیم، این پیام به طور شگفت‌آوری خود را شفاف و درخشان می‌کند. می‌دانیم که زندگی بشر مستقیماً به کیفیت آبی که در اطراف ما یا درون بدن ماست، روی آورده است. تصاویر و اطلاعات ارائه ‌شده در این مقاله،‌ بازتابی از فعالیت «ماسارو ایموتو»، محقق خلاق و رویاپرداز ژاپنی است. «ایموتو» کتابی با نام «پیغام آب» منتشر کرده که برگرفته از یافته‌های تحقیقات جهانی وی است. اگر شما نسبت به تأثیرپذیری افکارتان از وقایع درون یا پیرامونتان شک و تردید دارید، اطلاعات و عکس‌هایی که در اینجا آورده شده را ببیند. این تصاویر مستقیماً بر اساس نتایج به دست آمده در کتاب انتشاریافته «ایموتو» است، مطمئناً در فکر و ذهن شما دگرگونی پدید می آورد و عقاید شما را عمیقاً تغییر خواهد داد.
بنا بر آنچه در کتاب «ایموتو» آمده است، ما به مدارک حقیقی دست یافته‌ایم که نشان می‌دهد، انرژی ارتعاشی بشر، افکار، نظرات، موسیقی، دعا و نیایش بر ساختار مولکولی آب اثر می‌گذارد.
آب، ماده‌ای بسیار سازگار است، به گونه‌ای شکل فیزیکی آب به آسانی با محیطی که در آن هست، انطباق پیدا می‌کند و نه تنها از نظر فیزیکی تغییر می‌کند، بلکه شکل مولکولی آن نیز تغییر می‌یابد. انرژی یا ارتعاشات محیط، شکل مولکولی آب را تغییر می‌دهد. از این جنبه، نه تنها آب توانایی آن را دارد که از حیث دیداری، محیط خود را منعکس کند، بلکه از حیث مولکولی هم در انعکاس محیط اطراف خود عمل می کند.
«ایموتو»، تغییرات مولکولی آب را به وسیله تکنیک‌های عکسبرداری میکروسکوپ‌های الکترونیکی و مشاهده آن به صورت سند و مدرک درآورده است. از آنجایی که فرم کریستالی آب هنگامی نمایان می‌شود که آب منجمد شده باشد، به همین منظور وی قطراتی از آب را به صورت یخ درآورده و سپس آنها را در یک فضای تاریک میکروسکوپی مورد آزمایش که از قابلیت‌های عکاسی برخوردار بوده، قرار داده است. تحقیقات وی، آشکارا تغییر شکل ساختار مولکول آب را به نمایش گذاشته است و اثر محیط بر ساختار آب را نشان می‌دهد. برف، بیش از چندین میلیون سال است که بر زمین فرود می آید و همان‌گونه که می‌دانیم، هر دانه برف‌، دارای شکل و ساختار خاص ومنحصربه فرداست.
با تبدیل آب به یخ و عکسبرداری از ساختار آن، شما به اطلاعات باورنکردنی‌ای آب دست پیدا می کنید.
«ایموتو» به تفاوت‌های جالب‌ توجهی در ساختار کریستالی و بلوری آب دست یافته است که از منابع گوناگون و شرایط مختلف در روی کره زمین تهیه شده‌اند. آبی که از نخستین محل خود از کوه جاری می‌شود و چشمه‌هایی که جاری هستند، طرح‌های هندسی بسیار زیبایی از الگوهای کریستالی‌شده خود ارائه می‌دهند. آب آلوده و سمی که از نواحی پرجمعیت و صنعتی به دست آمده است و آب راکد کوله‌های آب و سدهای ذخیره، به صراحت ساختارهای کریستالی تغییریافته و برحسب اتفاق شکل‌گرفته آب را که به صورت بلورهای تخریب شده و نا منظم است، نشان می‌دهد.

ایموتو معتقد است آبهایی جاری هستند منتهی از میان شهرها می‌گذرند نیاز شکل مولکولی زشتی به خود می‌گیرند. آبهایی که راکند به دلیل راکد بودن زشت می‌شوند، چرا که هستی با رکود مخالف است، آبهایی که جاری هستند و از بین شهرها عبور می‌کنند به دلیل طیف غالب افکار منفی در شهرها واکنش منفی از خود نشان می‌دهند و به همین منظور ابتدا آب دریاچه‌ای به نام بیواکو را مورد آزمایش قرار داد. این دریاچه بزرگترین دریاچه در مرکز ژاپن است.

وی می‌گوید چون آب دریاچه ساکن است و حرکتی ندارد، همین رکود باعث شده که مولکول‌های آب زشت شوند. ایموتو سپس آب سد فوجی‌وارا را مورد آزمایش قرار داد. شکل این بلورها همچون تصویر قبل نیست اما همچون آن نازیبا هستند .

آزمایش بعدی از رودخانه‌ای به نام یودو در ژاپن انجام گرفت که به خلیج اوزاکا می‌ریزد. این رودخانه از میان بیشتر شهرهای اصلی در کاسایی می‌گذرد .

ایموتو می‌گوید به دلیل این که این آب از میان شهرها عبور می‌کند شکل مولکولی این آب به صورت تغییر کرده است . وی به این نتیجه رسیده‌است که آب‌هایی که تازه از چشمه‌ها و دل کوه بیرون می‌آیند، به دلیل این که هنوز در معرض افکار منفی مردم قرار نگرفته‌اند ساختار مولکولی زیبایی به خود می‌گیرند .
آزمایش بعدی وی بر روی آب رودخانه‌ای به نام شیمانتو است. البته درست زمانی که سرچشمه این رودخانه از کوه بیرون آمده است .

و اینک کریستال آب‌های قطب جنوب که در محیط طبیعی و دور از بشر قرار داشته اند .
ایموتو می‌گوید به دلیل این که این آب از میان شهرها عبور می‌کند شکل مولکولی این آب به صورت تغییر کرده است. ایموتو به این نتیجه رسیده‌است که آب‌هایی که تازه از چشمه‌ها و دل کوه بیرون می‌آیند، به دلیل این که هنوز در معرض افکار منفی مردم قرار نگرفته‌اند ساختار مولکولی زیبایی به خود می‌گیرند. ایموتو آزمایش های خود را فقط در ژاپن انجام نداد. وی به فرانسه رفت و آب سرچشمه رودخانه «لوردز» را آزمایش کرد. وی سپس آب دریاچه‌ای در برزیل را آزمایش کرد. ایموتو متوجه شد شکل های حاصل از آب‌هایی که در شهرها مورد مصرف قرار می‌گیرند به شدت بی‌قواره و زشت هستند.

آقای ایموتو معتقد است که دعا بلافاصله بر روی مولکول‌های آب اثر می‌گذارد. وی به این نتیجه رسیده است که دعا همه چیز را زیبا می‌کند و یکی از اینها آب است . وی برای آن که تأثیر دعا را بر روی آب آزمایش کند از عدهایی خواست در کنار سد فوجی وارا بایستند و دعا بخوانند و آب را قبل و بعد از دعا آزمایش کردند .

وی سپس آب دریاچه‌ای در برزیل را آزمایش کرد.

دریاچه برزیل بعد از دعا

پرفسور ایموتو همچنین معتقد است که دعا از راه دور هم موثر است . ایشان از ۵۰۰ نفر از اساتید معنوی خواستند که در روز معین و در ساعت مشخصی برای لیوان آبی که روی میزشان گذاشته اند دعا کنند .تصویر زیر مربوط به یک لیوان آب لوله کشی بعد از دعا ۵۰۰ نفر از این اساتید می باشد .

ایموتو معتقد است که خلوص نیت در دعا بسیار مؤثر است. آنهایی که خالص‌تر دعا می‌کردند شکل آب زیباتر می‌شود. وی به این نتیجه رسید که در دعاهای گروهی از عده‌ای باشند که افکار منفی داشته باشند تأثیر مثبت دعاهای دیگر از بین می‌روند.
با توجه به عمومیت موسیقی درمانی، ایموتو تصمیم گرفت ببیند، موسیقی چه اثراتی بر شکل‌گیری ساختار آب دارد. او آب مقطر را ساعت‌ها بین دو نفر که در حال صحبت کردن بودند، قرار داد و سپس از کریستال‌های آن آب، پس از انجماد،‌ عکسبرداری کرد. وی سپس تأثیر موسیقی‌های مختلف را بر روی آب آزمایش کرد و با نتایج جالبی مواجه شد که تصاویر آنها را می‌بینید .

تأثیر موسیقی پاستورال از بتهوون بر روی آب

 

آهنگ هوا برای ردیف جی از باخ

 

تاثیر یک سمفونی موزارت

وی سپس برای آب مورد آزمایش موسیقی هوی‌متال پخش کرد که تصویر زیر نتیجه این آزمایش است :

به راحتی مشخص است که کریستال‌های آب کاملا تخریب شده است. وی سپس این آزمایش را بر روی موسیقی‌های سنتی کشورهای مختلف انجام داد .

تأثیر موسیقی سنتی بودایی / تأثیر رقص سنتی کاواچی در ژاپن

آقای ایموتو معتقد است نه تنها افکار و رفتار ما، بلکه نوشته‌های ما بر مولکول‌های آب تأثیر گذارند. به همین منظور آب را در ظرف شیشه‌ای ریخت و بر روی کاغذ عبارات مختلفی را نوشت و بر روی ظرف آب چسباند. وی عبارات مختلفی از قبیل اسامی شخصیت‌های خوب و بد و عبارات زشت و زیبا را امتحان کرد. سپس آب درون بطری را آزمایش می‌کرد که نتایج زیر نمونه‌ای از آزمایش‌های وی است .

با برچسب نوشته شادمانی / با برچسب نوشته‌ آدولف هیتلر

با برچسب عشق بین زن و شوهر / با برچسب مادر

وی نتیجه گرفت که اگر به زبان‌های مختلف با آب برخورد شود، همه کلمات زیبا به همه زبان‌های دنیا نتیجه مثبت و همه کلمات زشت به همه زبان‌های دنیا بر روی آب نتیجه منفی می‌گذارند.

با برچسب های متشکرم و به زبان ژاپنی هاری گاتو

ایموتو متوجه شد که عبارات امری تأثیر منفی بر روی آب می‌گذارند. به همین منظور بر روی ظرف آب نوشت .

با برچسب حالم را بهم میزنی / با برچسب خودت را دوست داشته باش

وی سپس کلمه عشق و قدردانی را در کنار هم بر روی ظرف آب چسباند وی می‌گوید کلمات زیبا یک واکنش زیبا نشان می‌دهند، اما اگر کلمات زیبا را در کنار هم قرار دهیم واکنش زیباتری نشان داده خواهد شد و همچنین متوجه شد که اگر آب را نزدیک گل‌های معطر کنیم مولکول‌های آب سعی می‌کنند که خود را شبیه به آن گل کنند.

و وقتی روی بطری آب نوشتن عشق به خانواده مشاهده کردن آب بخوبی درک می کند که خانواده از سه رکن پدر . مادر و فرزند تشکیل شده و آنرا با سه بلور منطبق بر هم نشان میدهد.

پرفسور ایموتو به این نتیجه رسید که همه ساختارهای زیبایی که آب در مقابل مثبت‌ها از خود نشان می‌دهد، به صورت شش ضلعی هستند. آب به صورتی زنده و تأثیرپذیر به هر یک از احساسات و اندیشه‌هایمان پاسخ می‌دهد. کاملا روشن است که آب به آسانی، ارتعاشات و انرژی محیطش را به خود می‌گیرد و جذب می‌کند؛ خواه آلوده، سمی یا راکد و کهنه باشد. کار غیرعادی ایموتو ، نمایشی پرهیبت است و ابزاری قدرتمند که می‌تواند، درک ما را از خودمان و جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، برای همیشه تغییر دهد. هم‌اکنون مدرک قوی و محکمی داریم که می‌توانیم به طور مثبت، خود و سیاره خود را با انتخاب افکاری که برای اندیشیدن برمی‌گزینیم و راه‌هایی که این افکار را به فعلیت می‌رساند درمان نموده تغییر شکل دهیم و با انتقال انرژی مثبت به آب و دیگر اجزاء جهان و تاثیر متقابل آنان بر روی ما برکت را در جهان بیرون و درون جاری گردانیم .
و اما در مهم ترین بخش تحقیقات دکتر ایموتو که به دین اسلام مربوط میشود ، ایشان بعد از نوشتن جمله بسم الله الرحمن الرحیم بر روی بطری آب گفت ” من اطلاعات زیادی در باره اسلام ندارم اما از زمانی که این بلور را دیدم در مورد اسلام کنجکاو شده ام ”

و وقتی که شیشه آب را بر روی عکس کعبه قرار دادند و بعد از مشاهده تصاویر کریستال های آب پرفسور ایموتو گفت : بلور بدست آمده شباهت فوق تصوری با تصویری که به آن نشان دادیم داشت و آنچنان فضای تصویر را منعکس میکرد و باز تاب مشابهی از جو آنجا را القا مینمود که مرا دچار بهت و هراس کرد .

و زمانی که از آب زمزم نمونه گیری می کنند . پرفسور پس از دیدن تصویر آن گفت : این آب معجزه آسا که از دل بیابان می جوشید در هر با آزمایش ( چندین بار آزمایش تکرار شد و نتیجه یکسان بود که این تقریبا در دنیا بی نظیر بود ) بلورهایی تقریبا منطبق بر هم تشکیل داد و از خود می پرسیم چرا ؟؟؟؟

مربوط به آب زمزم
و آخرین عکس این پست مربوط میشود به پخش قرائت قرآن به همان شیوه معمول و پر طنین و بدون موسیقی متن بلور بدست آمده دارای شکلی حیرت انگیز و بسیار سمبلیک داشت.

و در خاتمه اینکه آقای ماسارو ایموتو مشغول تحقیقاتی بر روی اسلام و تأثیر مفاهیم اسلامی بر روی آب داشته است. وی بر روی پروژه‌ای فعالیت‌ تحقیق کرد که بر اساس 99 نام خدا، 99 تصویر از آب را جمع‌آوری می‌کند.

مطالعه بیشتر